Monday, October 19, 2009

朋友的背叛,让我心碎!!T_T




当我认为身边的朋友可以信任的时候,
总是会让我发现他们在欺骗我?
是因为我笨吗??是因为我容易信人吗??
所以他们那么喜欢欺骗我吗??




身边的每一人都在说我傻,为什么他以前那样对我,
我还要原谅他!!
过去的事,我放下了,只是因为我不想要自己辛苦,
加上事情已经过去,再提也没什么意思?!
所以我选择原谅他。。



昨天还那么开心,以为以前的事真的过去了,
现在还是能拿真心出来当朋友,
原来我错了,我错在太过容易相信他,
被骗过一次,以为他会真心悔改!!
没想到现在还是一样没变过!!



每次让他们拿便宜,我可以当作没事,我只想要大家开开心心就好,
可是原来一直以来大家都把我傻瓜来耍!!
每当知道自己被耍了后,真的快要崩溃了!!
几年前,他这样对我,我可以忘了这件事,因为我还是很珍惜这个朋友。。
可是现在对我来说,这样的朋友,我真的不想再要!!
我已经没有力气再去忍受你的背叛。。
没了你,我的生活也是一样可以过!!



tO SomeOne whO CheaTinG mE:




Athough i very angry about the things u cheating me..
anyway~~ i still wanna say thanks to u...because u treat me like this..i only can know what kind of friend you are..and end up..i wanna tell you,i hope that u can stop to treat ur friends like this.. Thanks~~ please treat ur friend by true heart!!



tO ChRistY ( Su MeI ):

Thanks~~ you're my very best ji mui forever!! every time u sure will be my side and support me when i ned sumone to support!! and the thing yesterday u told me at msn,i really feel so touch~~ and i cried last nite when i recall back what u said~~ anyway..i wanna answer u..dear.. i promised...u wont lost me easily...because i'll be ur best ji mui forever..love u my friend~~



Written By:--вåвY_мıchıкò--

No comments:

Post a Comment

 
back to top